Η Google απαντά: έτσι πολεμάμε την πειρατεία!

Η Google κυκλοφόρησε για τρίτη φορά μέσα σε 4 χρόνια αναθεωρημένη έκθεση για τα μέτρα που λαμβάνει κατά της πειρατείας. Απαντά έτσι στους επικριτές της, που της καταλογίζουν συμβολή στην προσβολή copyright με σωρεία συμπεριφορών, οι οποίες ποικίλουν από τις αναρτήσεις προστατευόμενου υλικού από χρήστες στο YouTube, μέχρι την κατάταξη torrent ιστοσελίδων στη μηχανή αναζήτησης Google.

Η εταιρία επιχειρεί για ακόμα μια φορά να παρουσιάσει φιλικό προφίλ προς τους δημιουργούς, επισημαίνοντας ότι έχει ξοδέψει πάνω από 60 εκατομμύρια δολάρια για να αναπτύξει το σύστημα Content ID για την προστασία των έργων που ανεβαίνουν στο YouTube, δίνοντας τη δυνατότητα σε όσους επικαλούνται πνευματικά δικαιώματα επ’ αυτών, να επιλέγουν μεταξύ της σίγασης του βίντεο, της απαγόρευσης αναπαραγωγής, της δημιουργίας εσόδων με την παρεμβολή διαφημίσεων και της παρακολούθησης στατιστικών στοιχείων για την επισκεψιμότητά του.

Σύμφωνα με την εταιρία, το 98% των ενστάσεων περί copyright επιλύονται πλέον μέσω της εν λόγω πλατφόρμας, ενώ το 95% των προσφευγόντων επιλέγει τη δημιουργία κερδών μέσω διαφημίσεων από το «κατέβασμα» του αρχείου. Πολλοί δημοφιλείς σήμερα καλλιτέχνες «έχτισαν» την καριέρα τους μέσω YouTube, ενώ το σύνολο της μουσικής βιομηχανίας επωφελήθηκε πέρυσι με άνοδο των πωλήσεων κατά 6,9% λόγω της προώθησης μέσω του εν λόγω site. Γενικότερα, το ήμισυ των κερδών του επιχειρηματικού αυτού κλάδου προέρχεται από τα έσοδα των διαφημίσεων του YouTube.

Διαβάστε την έκθεση εδώ.

Θυμηθείτε κι αυτά
prev next

Πριν φύγετε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *