Κρυπτονομίσματα και καταναλωτές (έρευνα)
Η βρετανική αρχή Financial Conduct Authority (FCA) δημοσίευσε πρόσφατα μια έρευνα που αφορά στη συμπεριφορά των καταναλωτών έναντι των κρυπτονομισμάτων. Η έρευνα καταγράφει τους παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς τα νέα αυτά μέσα συναλλαγής, τις εμπειρίες τους από τη διαδικασία απόκτησής τους και τέλος την κατάσταση μετά την αγορά. Τι ωθεί τον καταναλωτή να αγοράσει κρυπτονομίσματα, ποια προτιμά απ’ όσα διατίθενται στην αγορά και με ποια κριτήρια και πώς τα διαχειρίζεται αφού τα αποκτήσει; Προτιμάται η αποταμίευση ή η μεταπώληση; Η έρευνα μας παραπέμπει με links σε περαιτέρω πηγές σε σχέση με το θέμα (άρθρα στον ηλεκτρονικό τύπο, μελέτες κλπ).
Διαβάστε την εδώ.