Μελέτη για τη στόχευση στο διαδίκτυο: Διακυβεύματα και ρύθμιση
Το Κέντρο για την Ηθική Διαχείριση των Δεδομένων και την Καινοτομία (Centre for Data Ethics and Innovation) στη Μ. Βρετανία, εκπόνησε μελέτη σε σχέση με τις πρακτικές στόχευσης των πολιτών στο διαδίκτυο (online targeting), την οποία δημοσίευσε πρόσφατα καθιστώντας την προσβάσιμη σε όλους. Η μελέτη εξετάζει τόσο τις μεθόδους με τις οποίες διενεργείται η στόχευση, τους σκοπούς που εξυπηρετεί (οι οποίοι είναι κυρίως, αλλά όχι μόνον, διαφημιστικοί), τις συνέπειες της ανεξέλεγκτης εφαρμογής της για την ιδιωτικότητα, την οικονομική ελευθερία κλπ. του ατόμου, όσο και την αποτελεσματικότητα του σχετικού ρυθμιστικού πλαισίου, που ισχύει σήμερα στη Μ. Βρετανία. Η μελέτη λαμβάνει υπόψη τις τρέχουσες οικονομικές και τεχνολογικές εξελίξεις (digital & platform economy, AI), ενώ είναι εμπλουτισμένη με περαιτέρω πηγές, που μπορούν να καθοδηγήσουν τον ερευνητή του αντικειμένου της. Παραμένει, πάντως, ενδιαφέρον και εύχρηστο ανάγνωσμα για όλους.
Διαβάστε την, εδώ.