Μάθε τα πάντα για τη συμπεριφορική διαφήμιση και προφυλάξου

«Συμπεριφορική» είναι η διαφήμιση που βασίζεται στη συλλογή και επεξεργασία δεδομένων για την οικονομική συμπεριφορά των ατόμων, στη δημιουργία «καταναλωτικών προφίλ» βάσει των δεδομένων αυτών και κατόπιν στη στόχευση συγκεκριμένων διαφημίσεων προς καταναλωτές με συναφή ενδιαφέροντα και ανάγκες. Η συμπεριφορική διαφήμιση είναι λοιπόν ατομική και εξατομικευμένη. Προβάλλει σε κάθε καταναλωτή προσφορές που τον ενδιαφέρουν ή που θα του χρειαστούν στο μέλλον, βάσει ενδείξεων που προκύπτουν εκ των προτέρων από την καταγραφή και ανάλυση της δραστηριότητάς του.

Στο διαδίκτυο η συμπεριφορική διαφήμιση ανθεί, εφόσον οι τεχνολογικές του προδιαγραφές και δυνατότητες διευκολύνουν τόσο τη συλλογή προσωπικών δεδομένων από τους χρήστες, όσο και την προβολή στοχευμένης εμπορικής επικοινωνίας (π.χ. με pop-ups, pop-unders, interstitials κλπ.). Για συμπεριφορική διαφήμιση χρησιμοποιούνται εν μέρει και τα cookies.

Ας μην πούμε άλλα εμείς… Υπάρχει πλέον ειδικός ιστότοπος αφιερωμένος στο θέμα, που μπορεί να βοηθήσει το χρήστη να κατανοήσει πώς ασκείται η συμπεριφορική διαφήμιση στο διαδίκτυο και τι μπορεί να κάνει (από τεχνικής και νομικής απόψεως) για να προστατέψει την ιδιωτικότητά του και να μην παρενοχλείται κατά την πλοήγηση. Η ιστοσελίδα διατίθεται μεταφρασμένη και στα ελληνικά.

What are… Your Online Choices ???

 

Easy Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *