Αντίκειται στο Κοινοτικό δίκαιο η διαφήμιση μπύρας ως “θρεπτικής”

Το Πρωτοδικείο του Ravensburger εξέδωσε πρόσφατα μια απόφαση που απαγορεύει το χαρακτηρισμό της μπύρας ως “θρεπτικής” στην ετικέτα της και στις διαφημίσεις που την προωθούν. Κατά το δικαστήριο, η περιγραφή αυτή κάνει αναφορά στην επίδραση της μπύρας στην ανθρώπινη υγεία και μπορεί να δημιουργήσει την εντύπωση στο μέσο καταναλωτή ότι την ωφελεί. Το Κοινοτικό δίκαιο όμως απαγορεύει τέτοια υπονοούμενα για ποτά με περιεκτικότητα σε αλκοόλ πάνω από 1,2%. Ratio του περιορισμού είναι να μην παρακινείται το κοινό σε κατανάλωση αλκοόλ με ανακρίβειες. Διαβάστε ανάλογη απόφαση του ΔΕΕ για την περιγραφή οίνου ως “εύπεπτου”.

Καθότι οι Γερμανοί αρέσκονται στην κατανάλωση μπύρας, πάντως, η απόφαση δεν έτυχε θερμής υποδοχής. Σχολιάζεται αντίθετα ότι, με τη λογική του δικαστηρίου, εκφράσεις όπως “στην υγεία”, που συνοδεύουν την κατανάλωση αλκοόλ παραδοσιακά, θα έπρεπε να καταργηθούν.

Θυμηθείτε κι αυτά
prev next

Πριν φύγετε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *