Δημοσιεύσεις

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

2019

Δημοσίευση σε πρακτικά συνεδρίου (EL): “Προστασία προιόντων τεχνητής νοημοσύνης μέσω του δικαίου πνευματικής ιδιοκτησίας και των ευρεσιτεχνιών: προβληματισμοί”, ΚΒ΄ Επιστημονικό Συμπόσιο ΠΑΠΕΙ/Ελεγκτικού Συνεδρίου με θέμα “Δίκαιο & Τεχνολογία”, Εκδόσεις Σάκκουλα Αθήνα-Θεσσαλονίκη 2019, σελ. 171-186.

 2019

Άρθρο (ΕΝ): ‘Influencer Marketing’ στα social media: Ζητήματα προστασίας του καταναλωτή από τη σκοπιά του Ενωσιακού δικαίου”, European Legal Forum (EuLF) 2019, σελ. 29 επ.

2019

Άρθρο (EL): “Προώθηση προιόντων και υπηρεσιών υγείας στην ΕΕ: Το υφιστάμενο ρυθμιστικό πλαίσιο και η εφαρμογή του μέσα από νομολογιακά παραδείγματα”, ΔΕΕ 2019, σελ. 489 επ. (συν-συγγραφέας με την Καθ. ΠΑΠΕΙ Δελούκα-Ιγγλέση Κορνηλία).

 2018

Σχόλιο σε απόφαση (EL): ΔΕΕ, Απόφαση C-632/16 της 25.07.2018, Dyson Ltd and Dyson BV κατά BHS Home Appliances, ΧρΙΔ 2018, σελ. 689 επ.

2017

Άρθρο (ΕΝ): “Η αθέμιτη παραπλάνηση του καταναλωτή με παροχή πληροφοριών «ασαφώς,
ακατάληπτα, διφορούμενα ή εκτός χρόνου»: Πότε εφαρμόζεται το άρθρο 6 παρ. 1 και πότε το άρθρο 7 παρ. 2 της Οδηγίας 2005/29;” σε The European Legal Forum, 16ο έτος, 1ο τεύχος, σελ. 24 επ.

2016
Σχόλιο σε απόφαση (EL): ΔΕΕ, Aπόφαση C-310/15 της 07.09.2016, Vincent V. Deroo Blanquart κατά Sony Europe Limited, διάδοχο της Sony France SA, ΧρΙΔ 2016, σελ. 618 επ.

2015

Εθνική αναφορά (ΕΝ): «Ελλάδα: η επίδραση της Οδηγίας για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές στο εθνικό δίκαιο των συμβάσεων και των αδικοπρακτικών ενοχών» σε EuCML-Journal of European Consumer and Market law, 6ο τεύχος, σελ. 256-263

2015

Κεφάλαιο βιβλίου (EN): «Το πελατοκεντρικό μάρκετινγκ στην Ευρωπαϊκή Ένωση από νομική σκοπιά» σε “Handbook of Research on Managing and Influencing Consumer Behavior” εκδοθέν από IGI-Global USA, σελ. 78-97

2014

Άρθρο (EN): «Το «πολυεπίπεδο» μάρκετινγκ ως εμπορική πρακτική των επιχειρήσεων προς τους καταναλωτές. Τα συμπεράσματα που αντλούνται από το σημείο 14 του Παραρτήματος Ι της Οδηγίας 2005/29 σε σχέση με την αναγκαιότητα και αποτελεσματικότητα της ισχύουσας νομοθετικής κατασκευής κατά του αθέμιτου ανταγωνισμού στην Ευρωπαϊκή Ένωση» σε The European Legal Forum, 14ο έτος, 4ο τεύχος, σελ. 85-92

2014

Άρθρο (ΕΝ): «Σκέψεις σε σχέση με την απόφαση του ΔΕΕ C-391/12 για τη «συγκαλυμμένη διαφήμιση» στην Ε.Ε.» σε The European Legal Forum, 14ο έτος, 1ο τεύχος, σελ. 20-22

2014

Σχόλιο σε απόφαση (EL): ΔΕΕ, Απόφαση της 7.3.2013 – Υπόθεση C-343/12, Euronics Belgium CVBA κατά Kamera Express BV και Kamera Express Belgium BVBA, Χρονικά Ιδιωτικού Δικαίου 2014, σελ. 141 επ.

2013

Σχόλιο σε απόφαση (EL): ΔΕΕ, Απόφαση της 12.12.2013 – Υπόθεση C-486/12, «X», Ελληνική Επιθεώρηση Ευρωπαϊκού Δικαίου 2013, σελ. 499 επ.

2013

Σχόλιο σε απόφαση ( EL ): ΔΕΕ, Απόφαση της 18.6.2013 – Υπόθεση C-265/12, Citroën Belux NV κατά Federatie voor Verzekerings- en Financiële Tussenpersonen (FvF), Χρονικά Ιδιωτικού Δικαίου 2013, σελ. 752 επ.

2013

Άρθρο ( EL ): «Η αρχή του κράτους προέλευσης και το ιδιωτικό διεθνές δίκαιο του αθεμίτου ανταγωνισμού. Εξέταση του ζητήματος με αφορμή το άρθρο 4 της Οδηγίας 2005/29/ΕΚ», Χρονικά Ιδιωτικού Δικαίου 2013, σελ. 305-313

2012

Σχόλιο σε απόφαση ( EL ): ΔΕΕ, Απόφαση της 18.10.2012 – Υπόθεση C-428/11, Purely Creative Ltd, Strike Lucky Games Ltd, Winners Club Ltd, Mc Intyre & Dodd Marketing Ltd, Dodd Marketing Ltd, Adrian Williams, Wendy Ruck, Catherine Cummings, Peter Henry κατά Office of Fair Trading, Χρονικά Ιδιωτικού Δικαίου 2012, σελ. 750 επ.

2012

Κεφάλαιο βιβλίου ( EN ): «Νομικά ζητήματα που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη πριν την εφαρμογή πελατοκεντρικών στρατηγικών μάρκετινγκ εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης», σε “Customer Centric Marketing Strategies: Tools for Building Organizational Performance”, εκδοθέν από IGI-Global USA, σελ. 36-56

2011

Άρθρο ( DE ): «Η ερμηνεία του όρου «μέτρα ισοδύναμου αποτελέσματος» (άρθρο 34 ΣΛΕΕ) από το ΔΕΕ και η σημασία της για το δίκαιο του αθέμιτου ανταγωνισμού και τη διασυνοριακή διαφήμιση» σε RHDI – Hellenic Review of International Law, 64o έτος, 2o τεύχος, σελ. 477-497

2010

Κεφάλαιο βιβλίου (ΕΝ): «Ηλεκτρονική διαφήμιση σε σχέση με ιατροφαρμακευτικά προϊόντα και υπηρεσίες: Ζητήματα προστασίας προσωπικών δεδομένων και καταναλωτή» σε “Certification and Security in Health-Related Web Applications: Concepts and Solutions”, εκδοθέν από IGI-Global USA, σελ. 226-241

CV & Publications