Το “Spa Wisdom” δεν επιτρέπεται να κατοχυρωθεί ως Κοινοτικό σήμα από τη Bodyshop

Το 2010 η βρετανική εταιρία “Bodyshop” υπέβαλε αίτηση στον OHIM (πλέον EUIPO) για να κατοχυρώσει ως Κοινοτικό σήμα τη φράση “Spa Wisdom” μεταξύ άλλων και για καλλυντικά προϊόντα. Στην αίτηση αντιτάχθηκε μέσω της ανακοπής του άρθρου 41 του Καν. 207/2009 η βελγική εταιρία “Spa Monopole”. Η εταιρία επικαλέστηκε κίνδυνο σύγχυσης του υπό καταχώριση Κοινοτικού σήματος με προγενέστερα σήματα στην BENELUX που φέρουν τη λέξη “Spa” και διακρίνουν προϊόντα της κλάσης 32, ήτοι “μεταλλικά και αεριούχα νερά και άλλα µη οινοπνευματώδη ποτά, ποτά φρούτων και χυµούς φρούτων, σιρόπια και άλλα παρασκευάσµατα για ποτοποιία”. Ο OHIM έκανε δεκτή την ανακοπή και η Bodyshop προσέφυγε στο Γενικό Δικαστήριο της ΕΕ, το οποίο όμως την επικύρωσε την 16-3-2016 με την Τ-201/14 απόφασή του.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το πώς θεμελιώνεται εν προκειμένω ο κίνδυνος σύγχυσης βάσει του άρθρου 8 Καν. 207/2009 από το Δικαστήριο, δεδομένου ότι τα προϊόντα, για τα οποία ζητήθηκε η καταχώριση του Spa Wisdom, διαφέρουν αισθητά από εκείνα που διέκριναν τα προγενέστερα σήματα.

Διαβάστε την απόφαση εδώ στα αγγλικά.

Θυμηθείτε κι αυτά
prev next

Πριν φύγετε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *