Ραβδώσεις επί αθλητικού υποδήματος: δεκτές ως Κοινοτικό σήμα αν είναι Adidas…
Την 17η Φεβρουαρίου 2016 εκδόθηκε η πολυαναμενόμενη απόφαση του ΔΕΕ επί της υποθέσεως C‑396/15 P, η οποία επέλυσε τελεσίδικα τη διαμάχη μεταξύ της εταιρίας Adidas και της βελγικής Shoe Branding Europe, σε σχέση με τη δυνατότητα πρόκλησης σύγχυσης στους καταναλωτές από τις ενδείξεις που οι δύο εταιρίες χρησιμοποιούν, για να διακρίνουν τα υποδήματα που εμπορεύονται. Συγκεκριμένα, η Shoe Branding Europe επιχείρησε να κατοχυρώσει ως Κοινοτικό σήμα ένδειξη αποτελούμενη από δύο παράλληλες ραβδώσεις, τοποθετημένες στα πλάγια των αθλητικών της υποδημάτων. Η Adidas, της οποίας το trademark περιλαμβάνει τρεις παράλληλες ραβδώσεις, προσέβαλε την αίτηση αυτή ενώπιον του OHIM και στη συνέχεια ενώπιον του Γενικού ΔικΕΕ. Με την σχολιαζόμενη απόφαση δικαιώνεται για δεύτερη φορά.
Όπως έχουμε υποδείξει σε παλαιότερη ανάρτησή μας, πολλές εταιρίες έχουν αποπειραθεί κατά καιρούς χωρίς επιτυχία να καταχωρίσουν ως σήμα για τα αθλητικά είδη που εμπορεύονται σειρές παράλληλων έγχρωμων γραμμών. Μόνο η Adidas φαίνεται να έπεισε για τη διακριτική ικανότητα της σχετικής ένδειξης, αναδεικνύοντάς την με τα χρόνια σε ένα εμπορικό σήμα τεράστιας αξίας.
Διαβάστε την απόφαση C‑396/15 P.