Νέο βιβλίο για τη διαχείριση της καταναλωτικής συμπεριφοράς

Ο εκδοτικός οίκος IGI-Global κυκλοφόρησε νέο συλλογικό έργο με τίτλο Handbook of Research on Managing and Influencing Consumer Behavior υπό την επιμέλεια του Καθηγητή κ. Hans-Ruediger Kaufmann. Το βιβλίο ενσωματώνει έρευνα διαφόρων συγγραφέων σε σχέση με τη διαχείριση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και απαρτίζεται από 27 αυτοτελή κεφάλαια. Η Justina είχε την τιμή να συνεισφέρει ένα κεφάλαιο στον εν λόγω τόμο, το οποίο αναφέρεται στη νομική αξιολόγηση του πελατοκεντρικού μάρκετινγκ, μια μορφή προώθησης των πωλήσεων που κατεξοχήν επιδιώκει να χειραγωγήσει το μέσο καταναλωτή.

9781466665477

Το κείμενο αποτελεί επικαιροποιημένη έκδοση άρθρου της συγγραφέα, που το 2013 συμπεριλήφθηκε στο βιβλίο Customer-Centric Marketing Strategies: Tools for Building Organizational Performance. Στον εν λόγω τίτλο, ο οποίος πρόσφατα καταχωρήθηκε και στη βιβλιογραφική βάση δεδομένων Scopus του Elsevier, αφιερώθηκε η ανάρτηση του site μας, που μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Στο νέο μας άρθρο γίνεται εκτενής αναφορά στην Οδηγία 2005/29 για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, αλλά και στον επικείμενο Κανονισμό για την προστασία των Προσωπικών Δεδομένων στην Ε.Ε. και αναλύεται, πώς διαμορφώνεται η αξιολόγηση του Customer-Centric marketing υπό το πρίσμα αυτού του νομικού πλαισίου. Σκοπός της μελέτης είναι να ενημερώσει τον επιχειρηματία και το διαφημιστή σε σχέση με την προστασία του καταναλωτή και των προσωπικών δεδομένων, όπως αυτή έχει θεσπιστεί και ισχύει εντός Ε.Ε., καθώς και να προβληματίσει για το πού τίθενται τελικά τα όρια νομιμότητας του Customer-Centric marketing.

Σας προτείνουμε να προμηθευτείτε και να διαβάσετε όλο το βιβλίο. 

Θυμηθείτε κι αυτά
prev next

Πριν φύγετε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *