Παραπλανητική διαφήμιση του παυσίπονου Nurofen
Παραπλανητική διαφήμιση οδηγεί στην απόσυρση του παυσίπονου Nurofen από την Αυστραλιανή αγορά.
Μετά από καταγγελία της Επιτροπής για τον Ανταγωνισμό και την προστασία του Καταναλωτή, αυστραλιανό δικαστήριο έκρινε ότι η τακτική του φαρμακευτικού κολοσσού Reckitt Benckiser, να τοποθετεί διαφορετικές ενδείξεις στη συσκευασία του παυσίπονου Nurofen, ανάλογα με το είδος του πόνου που αυτό υποτίθεται ότι καταπολεμά, είναι παραπλανητική. Κι αυτό γιατί η δραστική ουσία παραμένει σε όλες τις συσκευασίες ίδια.
Κάθε παραλλαγή του παυσίπονου διετίθετο μάλιστα ακριβότερα σε σχέση με την κλασική του μορφή, γεγονός που επιτείνει την ευθύνη της εν λόγω φαρμακοβιομηχανίας για την εξαπάτηση των καταναλωτών.
Διαβάστε την είδηση στον ξένο τύπο.