Νομικό αποθετήριο της Κομισιόν για τους Influencers
Στο Justina.gr έχουμε αφιερώσει αναρτήσεις στο λεγόμενο “Influencer Marketing”, στα πλαίσια των οποίων σχολιάστηκε η εν λόγω εμπορική πρακτική και παρουσιάστηκε το νομικό πλαίσιο που τη διέπει, καθώς και πρόσφατη συναφής νομολογία. Δες εδώ.
Φαίνεται πως η ΕΕ αποδίδει στην πρακτική αυτή ιδιαίτερη βαρύτητα, αντιλαμβανόμενη τη συχνότητα και ένταση με την οποία ασκείται τα τελευταία χρόνια, χάρη και στην ανάπτυξη των social media. Για τον λόγο αυτό, η Ευρωπαική Επιτροπή δημιούργησε πρόσφατα ειδικό ιστότοπο – αποθετήριο νομικής πληροφόρησης, αφιερωμένο στο influencer marketing.
Στο “Influencer Legal Hub” μπορεί κανείς να βρει υλικό σε κείμενο και βίντεο, το οποίο διευκρινίζει, πότε ένας Influencer θεωρείται έμπορος και σε τέτοια περίπτωση τι υποχρεώσεις φέρει έναντι των καταναλωτών ακολούθων του. Οι ενδιαφερόμενοι ενθαρρύνονται να επισκεφτούν περαιτέρω υλικό που διατίθεται σε ιστοτόπους εθνικών υπηρεσιών για την προστασία του καταναλωτή, μέσα από λίστα υπερσυνδέσμων που παρατίθεται στο αποθετήριο.
Δείτε οι ίδιοι, εδώ.